Sovmorron blev det

Idag låg vi till 11-tiden. Helt sjukt. Vet dock inte hur mycket jag sovit på morronen. Eller hur mycket O har sovit.
Nu för tiden tycker jag inte om mornar. Jag är så otroligt slö. Är knappt sugen på frukost. Äter bara för att jag vet att jag måste. Men sen mår man nästan bara dåligt ett tag framåt.
Vill bara lägga mig igen och ligga hela dagen. Sova när man känner för det.

Men idag måste man ut på byn en sväng. Ska in på bolaget och fixa öl till A som ska på firmafest ikväll. Tänkte ta mig nån jävel här hemma jag med.
Får se om det finns tillgång att låna bil eller om man måste gå med vagnen.

Nej, nu måste jag samla krafter för att orka göra oss klar att gå ut.

Publicerat den: 2009-03-13 kl 12:14:02 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh skönt med sovmorgon. Jag skulle kunna betala MYCKET för en. :-P Kram och ha en härlig helg!

2009-03-13 @ 16:47:09
Länk: http://annlouise.blogg.se/
MammaRussin

japp, om man inte kämpar2 med ett socker sug så är det ingen fara med lite cola zero.. :) tur det för ibl är det gott...

har lagt upp bra "vad man får äta" kort nu om du vill läsa mer om det!!



kram

2009-03-13 @ 20:51:00
Länk: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: