Inte en gång till!

Har varit strålande väder idag. Riktigt vårväder.
Tog med mig lite pappersinsamling och annat skräp på sparken, O i pulkan, och gick ut.

Efter en stund på jobbet bestämde jag och brorsan att vi skulle ut och springa. Jag var riktigt peppad. Orkade dock inte springa såå långt. Kanske inte så konstigt. Är iaf grymt nöjd att jag var ut och rörde på mig.
Och vilken skillnad; att slippa stora vinterskor, jacka av något slag och barnvagnen.

Detta skall fortsätta. I fortsättningen ska jag försöka komma ut och springa nån dag i veckan. Resten av dagarna ska jag ut och gå UTAN barnvagn. Lättklädd. För det går så mycket lättare då.

När vi kom hem så släppte jag ut katterna. Självklart ska dom komma ut och springa av sig. Men Lotta kommer inte tillbaka. Hon har varit borta lite väl länge nu. Bara att hoppas att det inte händer samma som med Lillis.
Hoppas hoppas att hon bara är ute och leker..

Publicerat den: 2009-03-03 kl 20:30:41 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Soya

Kom kissen hem igen?

2009-03-03 @ 22:26:57
Länk: http://soya.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: