Går åt rätt håll

Idag var det dags för vägning. Var en vecka sedan jag började med mina promenader på riktigt. Och oftast har det blivit rejäla promenader varje dag. Men sen finns det självklart dagar då det inte riktigt passar sig med mer än en promenad. Om ens det.
Igår blev det rejält fusk. Kom inte ens upp i mitt stegmål. Men det beror på jobbet. För när man jobbar så hinner man inte riktigt. Blir väll annorlunda när det blir riktig vår och sommar och det är varmt på morronen/förmiddan och längre på kvällarna. För då hinner man ut en sväng innan jobbet och en sväng efteråt.

Iaf. Under den här veckan har jag gått 7,3 mil totalt. Och jag har gått ner 1,4kg =) Känns inte alls dumt.
Idag blir det fusk igen. Men sen är man ledig i helgen och en del nästa vecka. Så då kör vi vidare med långpromenaderna, och hoppas på att nåt kilo till försvinner =)

Publicerat den: 2009-03-27 kl 09:55:00 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
☆Soya☆

Bra jobbat!

Kram

2009-03-27 @ 10:17:15
Länk: http://soya.blogg.se/
Anonym

Oj vad duktig du är.

Babbi - [Design & Foto]

Grattis!

2009-03-28 @ 01:11:07
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: