En blogg väl värd att läsa!

Halkade in på denna blogg för ett tag sedan. Och det är sällan jag går in så hårt i en blogg, att jag läser precis allt som skrivits. Trots att man ligger några månader efter.

Men i detta fallet var det svårt att låta bli. Började att läsa dom senaste inläggen. Hoppade fram och tillbaka mellan kategorierna. Tills jag insåg att det nog är lättare att bara läsa kategori för kategori. Så nu på slutet har jag ägnat all ledig tid åt denna läsning. Och det har blivit många timmars läsande.


En blogg som innehåller väldigt mycket text, och väldigt få bilder i jämförelse till all text. Men det blir ändå inte långtråkigt att läsa. Hon skriver otroligt bra.


Texterna handlar om hennes änglabarn, och resan genom sorgen. Mycket av det hon skrivit har fått mig att tänka till.


Ångrar inte en sekund att jag hittade dit.

Publicerat den: 2009-03-08 kl 20:37:32 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: