Dagen

På eftermiddan blev det en tur till stan och Lillänge, med mamma och O.
Skulle sen vidare till Barnens Hus, men dom hade då stängt för en liten stund sedan. Var tänkt att vi skulle kika på en lära-gå-vagn till O.

Så ist for vi tillbaka till Lillänge och gick in på Coop. Där fyndades det en sån vagn, och en saccosäck till O.

Senare på kvällen blev det en promenad med mammsen. Totalt idag har jag gått 1,6 mil.
Resten av kvällen har bara varit kaos. A vill pyssla med sitt, medans en annan kände ett behov av att fli upp hemma. Och samtidigt var O såå missnöjd som man bara kan bli.
Nu sover han, så man äntligen kan andas ut.

På sätt och vis känns det skönt att bara ha en morronpromenad inplanerad imorron. För imorron ska det röjjas här. Har knappt blivit städat på hela helgen.
Får ha stegräknaren på när man pysslar på inne imorron, så kommer jag förhoppningsvis upp i mina steg.

Men nu ska jag nog kika på Beck tror jag.

Publicerat den: 2009-03-22 kl 21:06:08 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
☆Soya☆

Svar: Nej dom dagarna måste resp förälder ta annars brinner dom inne. Han kan dock ge mig sina resterande dagar.

2009-03-23 @ 22:27:05
Länk: http://soya.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: