Babysim

Gick superbra på badet idag.
Var lite osäker på om det var tänkt att två föräldrar fick bada med sitt barn, så därför avstod jag idag. Men jag var inte riktigt pepp idag heller. Ville gärna kolla läget en gång först.

  

Gruppen verkade helt OK, dock väldigt sammansvetsad redan. Misstänker att dom flesta kände varann sen tidigare.
Ledaren verkade också toppenbra. Träffade juh henne en gång innan också.
O var nöjd heeela tiden. Inte ens på väg till gråt och skrik. Trots vatten över huvudet flera ggr.
Ledaren tyckte att vi skulle prova på dykning nästa gång, när han klarade att bli vattnad så bra. Och nästa vecka tänkte jag också bada, så länge man inte får blödarsjukan tills dess.

Annars så har luften stått stilla här hemma idag. Jobbade en sväng innan badet. Och när vi kom hem så dröjde det inte länge förrän jag kände hur tungt det var att andas. Så nu har man några fönster öppna, takfläkten går för fullt, samt stora golvfläkten.
Takfläkten har för övrigt gått dygnet runt den senaste tiden, och jag har sovit bra. Så det är det som krävs, tills att vi kommer oss för med att skaffa ventiler. För som det är nu har vi inte en enda ventil, förutom en i taket i badrummet. Och det funkar inte.

Får se hur länge detta håller i sig. Om man kommer kunna somna till natten.

Publicerat den: 2009-03-16 kl 21:42:10 | Kommentera här! 5 st


Kommentarer
Stina

Jäklar i min lilla låda vad stor grabben har blivit:)

Jag är faktiskt lite imponerad på mig själv med promenaderna:),jag har gått 16,5 mil på 12 dagar!..

Och 6,5 cm har försvunnit från magen och har gått ner 2,1 kg:)..Börjar komma i mina gamla kläder nu!!..

Rekomenderar verkligen tappa!..Det blir ännu roligare om man känner ngn som är med där,då kan man utmana varandra!..



Hoppas allt är bra med dig..Ja usch det känns otroligt gruvsamt att börja jobba,vill ju vara med Lowis dygnet runt tills hon blir stooor:)



Kram

2009-03-17 @ 00:13:49
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Stina

Ja det är trist,här har vi också smått om pengar,har lagt ut massor av saker på tradera för att få in några kronor!..

Jag har på mig den varje dag,från att jag kliver upp tills jag går och lägger mig!

2009-03-17 @ 07:55:39
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Jessica

va bra att det gick bra med simmningen:)

2009-03-17 @ 09:30:56
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
☆Soya☆

Sv: En ny besökare vet ju inte hur jag ser ut innan. Det är alltså utifrån någon som inte känner mig eller har varit in hos mig innan. Vilken som då gör en mest nyfiken på min blogg.

2009-03-17 @ 10:15:11
Länk: http://soya.blogg.se/
piia

vad stor han börjar bli växer så de knakar... kram på er

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: