Första juni

Nu känns det som det är sommar på riktigt. Och det mest bara pga dagens datum.

Har varit finväder idag. Blåste iofs en del på morronen, men jag och Zandra bestämde oss för att ut och vandra. Blev en ganska bra tur. Sen hem till henne en sväng, och sen vidare ner till oss. Gav småttingarna lite lunch, och sen åt vi mackor som Zandra tagit med. Supergott! Satt ute på altanen och fikade.
Jag glömde hämta kameran, så det blev inga bilder. Men Zandra tog lite kort, så jag hoppas hon kan skicka nåra bilder sen.

Sen fick Zandra vara lite barnvakt medans jag påbörjade lite målning. Och jag måste säga det att ända sen dess så har O varit gnällig till och från heeeela dagen. Minsta lilla så började han grina. Och ibland behövdes det inte ens så lite.
Skulle önska att det var tänder på G, så man får en förklaring till detta beteende.

Imorron har vi planerat in en vandring på förmiddagen igen. Sen får man se vad resten av morrondagen har att bjuda på.

Annars så strular internet IGEN. Första aparaten till det trådlösa internet fungerade väldigt dåligt. Sen fick han låna en av Jonas (tror jag?), som funkade bättre. Helt plötsligt kunde jag prata med folk på msn.

Men tydligen så fungerade inte As internet nå vidare, så här om dagen kom han hem med en ny apparat. Han påstod att han gjort ett jävligt bra byte. I helvete heller.. Så här dåligt som det är just nu har det aldrig varit. Inte ens när det var som värst med den första apparaten. Nu loggas jag ut i stort sett varje gång jag ska in på en ny sida.

Publicerat den: 2009-06-01 kl 21:27:42 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Sussi

hihi, så är det för mig också.

Jag hinner inte kommentera lika ofta som förut men det är nog för att Elias är så vild nu för tiden, man måste ha koll på honom hela tiden :)



Kram på dig!

2009-06-01 @ 23:57:08
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Linda

ja visst e det så. Tack jag håller också alla tummar jag har för att detta ska gå vägen denna gång. kepp up the goood work - du också.

Kram

2009-06-02 @ 12:05:21
Länk: http://familyspace.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: