Ett projekt på gång

Började för en tid sedan riva tapet i stora hallen.
Idag slutförde A det jobbet, samt målade taket och elementet.

I veckan här ska jag kika ut nån passande tapet. Kan juh hoppas man hittar nån som finns hemma på lager, för då kanske det blir tapetserat innan veckan är slut =)
Just nu ser det ut som en soptipp här, och jag är mer än glad att jag slipper vara hemma på dagarna.

Sen blev jag helt plötsligt såå inspirerad av en sak som finns hemma hos mamma. Satte mig och kikade på blocket igår, och hittade ett riktigt fynd.
Får se när jag får grejerna skickade till mig. För då ska jag minsan sätta igång med ett projekt =)

Publicerat den: 2009-06-15 kl 23:01:33 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Anonym

Sv: Jo vi hade ett vägghängt men det har vi inte använt sen förra lägenheten. Sålde det idag! :)

Johanna

Tack.

Mja ett grattis vill jag gärna ha utav nära och kära, jag grattar alltid.

Presenter har aldrig intresserat mej, och har aldrig förväntat mej det heller.

Varför gör man de?

2009-06-16 @ 11:35:50
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: