Ett misslyckat försök

Började som sagt tapetsera i lilla hallen utanför sovrummet igår. Hade valt en tapet bland tapeter som blivit beställda av folk men som inte blivit hämtade. Hade inte så mkt krav på tapet, och ett plus var att jag fick den gratis =)

Men det räckte inte riktigt, det som fanns.

Igår så fastnade jag även för en tapet till stora hallen. Ville ha något annorlunda. Något med liv i. Så jag tog hem en blålila tapet. Skitsnygg. Men det var liiiite tveksamt om det skulle räcka.

Så idag på jobbet bytte jag riktning. Fastnade för en väldigt röd tapet. Har gärna velat ha ett rum i rött. Och nu är det juh bara hallen kvar (och v-rummet, men där vill jag inte ha rött). Så rött blir det. Även i den omtalade lilla hallen. Ska riva ner dom våder vi satte upp igår.

Har påbörjat stora hallen idag. Mest för att jag ville få upp hatthyllan igen. Och det är ingen mening att sätta upp den bara för en kort stund, och på tapetrivna väggar dessutom.
Så vi kör på det vi orkar idag. En fördel är att den här tapeten inte har mönsterpassning. Och det är en stooooor fördel.
Får se hur långt vi hinner, och om vi hinner göra lite mer (kanske göra klart?) imorron. Hoppas!!

Publicerat den: 2009-06-18 kl 21:38:25 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Maria

Grattis på födelsedagen gumman =)

2009-06-20 @ 05:36:48
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Jessica S

HUUUURRRRAAAA Hoppas du får en super dag ida:)

2009-06-20 @ 12:15:39
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: