Tröttare än tröttast..

Vet faan inte vart jag ska ta vägen snart, pga denna trötthet.. måste få sooooova! Gruvar mig redan inför jobbnatten på torsdag. Bara för att jag VET att min sovning kommer klaffa fel.

Gick och la mig med O runt 20. Han bökade på. Som vanligt. Men ännu värre. Nu sen han började krypa riktigt och sätter sig själv från krypande så ska han juh aldrig aldrig ligga ner. Och nappen ska slängas helt över hela rummet. När han dricker vatten så ska inte vattnet sväljas. Nej nej. Det ska spottas ut, så det blir blött i hela sängen.

Till slut somnade han. Och jag med. Men så vaknar jag av att nån tassar runt i sovrummet och kikar på mina möbler. Tobias. Alltså hade jag inte vetat bättre själv hade jag trott jag drömt detta. Det låter helt sjukt.

Sen sätter O igång med gnäll och skrik igen. Välling kommer. Välling dricks. Sen är det skitkalas. I blöjan och på skötbordet. Tydligen är han klen i magen för att han äter så jäkla dåligt nu för tiden. Äter knappt nånting på dagarna tydligen. Och jag har ingen koll på det där längre efs jag mest bara jobbar nu för tiden. Det enda som alltid alltid går i honom är välling. Inga problem där.

Misstänker en anledning att han varit extra gnällig och stökig den senaste tiden, för idag såg jag dom två mittersta tänder i överkäken har kommit fram. Och dom har kommit fram ganska mkt. Så numera har man en sex-tandad son =)
Känns som man missar en massa i hans utveckling när man jobbar.

Han har börjat använda fingret och pekar mer och mer nu. Och pillar på saker med pekfingret. Vinkar gör han också mer och mer. Och lite nya läten.

Nej, nu blir det nog en snus och ryggläge i soffan en stund. Hoppas man somnar så småningom.

Publicerat den: 2009-07-28 kl 21:33:41 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
JessicaS

Det finns super bra recpetfria sömntabllet på apoteket,dom brukade ja ta förut när jag hade svårt att sova:)

2009-07-29 @ 11:42:41
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: