Nattjobb

Ja, då var det dags att jobba inatt då. Fick sova till runt 11 idag. A och O stack till stan på förmiddan, så jag skulle få sova ostört.

Tog en sväng på affärn mitt på dan. Smet även in på sjukhemmet och hämtade arbetskläder. Visste inte hur jag annars ska få tag på det ikväll, när man är utan nyckel.

Försökte sova en stund på eftermiddan. Låg nog vaken en timme innan jag lyckades somna, och sov sen en halv-1 timme. Kommer nog va hyfsat trött inatt. Får hoppas det är lugnt där borta så man kanske kan somna till en liten stund =) Blir spännande att se vad man får jobba med för folk också.

Hade dessutom tur att jag skulle få låna Nicklas jobbnyckel inatt. Så nu behöver jag inte bekymra mig alls.

Lite gruvsamt är det, med tanke på att man inte varit där och jobbat på över 1 år nu. Men det ska nog gå bra, hoppas jag =)

Publicerat den: 2009-07-30 kl 19:32:32 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: