Måndagen planerad!

På måndag fyller våran storkille hela 1 år.
Lyckades få en läkartid på sjukhuset då också. Kl 9:00.

Funderade på om jag skulle ta bilen eller bussen, och det slutade med att vi bestämde att åka in alla tre till stan då; jag, O och A. Först ett besök på sjukhuset och sen en sväng på Barnens Hus, för att köpa nån present åt lilleman.
Har juh som inte haft tid till det ännu. Och det har man så klart lite ångest över.

Men nu löser det sig ändå =)

Idag är man uppe med tuppen. Ska göra mig klar om ett tag, för att sedan fara på affärn och bolaget. Sen blir det nog en promenad hem till Zandra för att hämta lite flyttlådor.
Kl 14:00 ska jag kika på en lägenhet. En trea. Egentligen är jag inte intresserad, men det skadar juh inte att kika ändå. Är öppen för möjligheter, trots att jag redan vet vilken lägehet jag vill ha.

Sen har jag börjat försöka styra upp lite inför nästa helg, när stråket drar igång =) Förhoppningsvis blir det på lördagen, och först lite häng med gott folk under dagen. Avslutningen blir god middag inne på stråket och nåra kalla öl =)

Publicerat den: 2009-07-17 kl 08:17:10 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Maria

Ja, det ska man absolut göra ibland, men jag har två kronor på kontot haha, blir inte mycket för det inte.

2009-07-17 @ 11:01:28
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Johanna

Tack så mycket, ja, jag hoppas att jag kan få andra barn / ungdomar i samma situation att få mer kraft och ork att hålla ut och ta sej igenom allt.

Det går, jag klarade det, trots att jag många gånger försökt ta slut på det.



Krama

2009-07-17 @ 11:03:29
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: