Lösningen är närmare än dom tror..

Grannen kom och pratade med mig idag när jag stog ute och ansade blommorna. Hon sa att våra katter (och alla andra katter som springer runt här) gör sina behov under deras bro och i deras rabatter.
Hon ville inte att vi skulle bli ovänner över detta, och därför hade hon inte vågat säga något tidigare.

Jag förstår henne. Och detta är nå dumheter som mina katter kommit på här på slutet. För innan det gick dom alltid in för att göra sina behov.

Jag funderade på om jag skulle berätta för henne att jag är på väg att flytta snart, och att jag tar katterna med mig. Men det blev aldrig så. Lite dumt kanske, för när dom får reda på det sen så kanske dom tror att jag flyttar bara för det här.

Publicerat den: 2009-07-18 kl 10:20:50 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: