Dopdags

Ja, imorron är det alltså dopdags för O. På tiden nu. Bara två veckor kvar tills han fyller 1 år, hahah =)
Det blev med kort varsel, men jag ville inte ha för mkt tid att planera innan.

Mamma har fixat smörgåstårtor och vanliga tårtor. Hon står också för kaffe.
Hoppas på att resten av gästerna, som inte ställer upp med fika, iaf kan hjälpa till att städa undan sen =)

Kommer dessutom påpeka att presenterna endast kommer öppnas hemma när vi är ensamma. Vill inte ha en massa publik när man ska öppna paket. Och jag hoppas dom accepterar det.

Så imorron hoppas jag kunna publicera ett inlägg med en massa dopbilder =)

Publicerat den: 2009-07-04 kl 17:47:02 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Stina

Jag väger 61 kg nu...gick ner till 58,men har gått upp nu under de här varma dagarna pga Öl&chips...

Magen är kvar,det är mycket "överskottshud" kvar,så det ser ut som jag har tjock hängmage=(..



jag blev stressad av Tappa efter ett tag,jag blev nästan tokig,gick runt runt hemma för att komma upp i mina steg...och om jag inte kommit upp i stegen fick jag ångest...Så det var skönt att lägga bort stegräknaren!..

2009-07-04 @ 19:46:04
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Sussi

Kul med dop.

Hoppas det blir ett bra dop och att ni får många bra presenter, haha!



Kram!

2009-07-04 @ 21:30:21
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Maria

ska bli kul attt se bilderna, ha en trevlig dop dag imorgon =)

2009-07-04 @ 21:35:21
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: