Vaken sedan 04:00

Det var då en liten kille vaknade och låg och pratade i sin säng. Gav honom ingen uppmärksamhet alls, men upptäckte att det var tomt brevid mig i sängen.
Gick upp, och ner till källaren.
Där satt A, vid sin dator.

O fick välling, och somnade om. Men då kunde inte jag somna om ist. Det går i vågor, det där med sömnproblemen pga andningssvårigheterna. Så jag intog soffan, och första skivan av fjärde säsongen av Sex and the City. Trodde jag skulle lyckas somna, men icke.
Och när filmen var slut var det lite för sent att sova.

Så här sitter man. Hoppas man orkar hålla sig vaken hela dagen.
Tur att mina fyra enda timmars sömn inatt var oavbrutna.

Publicerat den: 2009-02-08 kl 08:19:43 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Mamma Russin

god morgon..



usch det där låter inte kul.. krake som inte kan sova när du får..:(

hoppas du får ta dej en "sov middags lur" idag...



ha en toppen dag vännen..

(tack tack tack för din röst) den värmde...:)

2009-02-08 @ 10:06:37
Länk: http://enburkrussin.blogspot.com/
Anonym

vad skoj vi ska ha idag för att hålla oss vaken... vi vaknade 3 sen va de kört, tyra hade ont i magen efter en massa messmör hon åt i går så det är bara ta lärdom framöver :)

2009-02-08 @ 11:20:08
Länk: http://torgersson.stoll.nu
Sussi

Alla verkar visst vara trötta idag.

Vi är också jättetrötta, alla 4:a :)



Ha en bra söndag...

2009-02-08 @ 12:57:08
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Anonym

det löser sig nog... ja vi for ner till stan och fikade lite... :) men det var inte lätt att ta sig fram i detta snöväder inte... :-S ha det!

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: