Utmanad av två

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.


Jag blev utmanad från två håll, vad roligt =)


Russins äckel-lista (mina kommentarer inom parentes)


1. Lever (aldrig ätit, men det frestar inte direkt)

2. Surströmming (aldrig ätit, men inte heller det frestar pga den hemska lukten.. hmm.. stanken..)
3. Lammkött (tveksamt om jag ätit det)
4. Bläckfisk (aldrig ätit, men det frestar inte)
5. Messmör (gott på macka, dock längesen jag åt det nu)


Soyas äckel-lista (mina kommentarer inom parentes)

  

1. Fett och brosk på kött (usch och fy)
2. Knosor/tjocka revben (aldrig ätit, tror jag)
3. Prinskorv (mmm, det bästa på julbordet!)
4. Sylta (aldrig ätit, ser dock inte gott ut)
5. Gravad lax (gott gott)


Min äckel-lista


1. Det brända på toppen av lasagne/potatisgratäng

2. Räkor

3. Köpta köttbullar, typ Mamma Scan

4. Svamp

5. Kaviar av alla slag


Jag utmanar:


Tanya

Maria K

Jessica

Stina

Åsa T

Publicerat den: 2009-02-18 kl 11:05:00 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-18 @ 11:07:58
Länk: http://emmadamm.blogg.se/
Mr.B

Lammkött är ruskigt gott, i dubbel bemärkelse!

2009-02-18 @ 11:11:52
Länk: http://ordbajsaren.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: