Segaste dagen ever

Minns inte sist jag var så här seg. Ont i magen. Men det beror nog på sömnbrist inatt. Var nog vaken till 3-halv 4. Omöjligt att sova. Dels pga att jag inte ens var trött, men sen hade jag svårt med andningen. Insåg sen att det berodde på att köksfläkten inte ens var igång.
Så inatt blev det för lite sömn, och det märks direkt på magen. Huvva.

Tur att A bara jobbar till 13 idag, så man får lite hjälp med saker och ting här hemma sen. För idag ska det städas. Har redan börjat lite. Flyttat om lite saker osv. Mysigt som tusan med såna dagar =)

Publicerat den: 2009-02-22 kl 11:16:07 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
MammaRussin

hallåj..

de talade bara om små sittkärror.. teutonias timmy, den vi tittade på först fick allra bäst betyg.. lite kul..:) emmaljungas scooter och brios race och sitty var sämst tydligen.. nån klämrisk på scootern...

testet var från råd och rön men skulle ligga på 4ans hemsida.. kolla om du hittar det där..:)



usch inte kul med magont... :(



ha det gott..

2009-02-22 @ 12:12:41
Länk: http://enburkrussin.blogspot.com
Jenny

Halloj! Usch det är så jobbigt att ligga vaken så där mitt i natten :-S Hoppas du får lite tid att vila en stund i dag så att du kommer ikapp! Kram Jenny

2009-02-22 @ 12:39:02
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: