Man med kniv

Vilken mardröm jag hade inatt alltså.

Först var vi på sjukhuset, men alla väggar var av glas. Så man kunde se i princip allting.
Det var efter stängning (kan det vara det på ett sjukhus?), som jag såg en man med en kniv. Blev så klart rädd men tänkte inte så mycket mer på det. Tänkte bara på att komma hem snarast.

Och hem kom jag. Hem till mamma. Så jag skulle gå därifrån och hem till oss. Tänkte på den där mannen med kniven hela vägen, och tyckte minsann att jag såg honom också.
Skyndade mig hem och in, väckte A och sa åt honom att gå upp och låsa dörren för det var på väg en man med en kniv. Han var skeptisk och trodde mig inte, men gick ändå ut i hallen för att låsa dörren. Då står mannen med kniven där.

Jag vaknar med världens panik.

Publicerat den: 2009-02-24 kl 07:33:50 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Tanya

huvva! vilken hemsk dröm..

Maria

ruggigt !

2009-02-24 @ 16:40:27
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Jenny

uhua, läskigt :(

2009-02-24 @ 19:31:37
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: