Jag ska bättra mig

Känns som jag är i en svacka just nu.
Nätterna är bara en pina. Gruvar mig för att gå till sängs, för jag vet att man antingen kommer ha svårt att somna.. eller så vaknar man för tidigt och kan inte somna om. Trots att man är så trött så man helst bara vill dö.

Jag har ingen som helat ro i kroppen. Allt jag tar mig för går för snabbt. Bara stress stress stress hela tiden. Överallt. Skulle behöva trappa ner rejält på tempot. Annars kommer det straffa sig riktigt rejält snart, det känner jag på mig.

Har blivit riktigt dålig på att kommentera bloggar också, fast jag verkligen vill.
Orkar inte ta tag i utmaningar. (Åsa, du hade utmanat mig.. men jag tror jag hoppar den för tillfället).
Orkar inte svara på sms.
Orkar inte planera frammåt.
Bara att ta dagen som den kommer är jobbigt ibland, men det finns inte så mycket annat att göra.

Mamma fyller år imorron, så tills dess måste jag hitta en bra present, och baka nåt gott. Känner en grymt stor press i år, efs jag totalt glömde bort hennes födelsedag förra året. Och just nu känns det inte ens möjligt att hinna med detta.
Funderar på att synda riktigt hårt idag.

Publicerat den: 2009-02-10 kl 13:20:44 | Kommentera här! 5 st


Kommentarer
Åsa

Ingen fara.

Hoppas allt känns bättre snart!

2009-02-10 @ 13:22:49
Länk: http://torgersson.stoll.nu
MammaRussin

oj oj.. ja jag har saknat dina kommentarer hos mig.. det låter som du skulle behöva varva ner lite.. lämna över o till gubben.. lägg dig på soffan och kolla film... och bara koppla av... :) du kankse behöver lite egen tid?? åk hemifrån en kväll och umgås med vänner... :)



det där med att inte gå och lägga sig känner jag igen.. fast jag orkar inte lägga mig för jag vet att jag snart måste upp igen när stina vaknar.. :(



svar: jag promenerar nästan dagligen och rör på mig iett.. så det är inte det.. :( vissa veckor har jag gått ner ett kilo utan gått en enda promenad..



krya på dig..:)



kram



2009-02-10 @ 14:04:37
Länk: http://enburkrussin.blogspot.com
Stina

Usch så är det för mig också just nu..

Vet inte om det beror lite på vädret eller vad det är:(..



2009-02-10 @ 16:30:20
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Angelica

Känns som att någon skulle må bra av att komma bort från allt vad ska, måste och borde heter och bara få va! Har du nån egentid? Annars är det hög tid å se till att du får det om du ska orka me. Kram

2009-02-10 @ 17:46:58
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Babbidesign - [Design & Foto]

Usch tjejen du verkar inte alls må något vidare :( Hoppas din ork kommer tillbaka.. Nu går vi iaf mot ljusare tider ute!



Som svar på din fråga, jag ska lägga in beställning innan sista februari, du såg i min blogg 3 av oljorna som fanns, är du intresserad av dessa kan vi maila om det :)

2009-02-10 @ 21:28:56
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: