Gick bra att jobba

Satan så skönt det var att få jobba dom där sex timmarna igår. Utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Bara jobba på.
Hann med en del städning, som var mer än väl behövligt där.

Och O hade sovit i stort sett hela dagen igår. Hahah. Först ca 2 timmar från att jag gick hemifrån. Sen hade han varit vaken ca 1,5 tim. Och sen sovit 4 timmar i sträck. Och han sov när jag kom hem. Helt sjukt. Och nu till frågan; sov han för att, som A sa, han hade tröttat ut honom med lek? Eller sov han för att han var uttråkad? Hahah.
Natten blev iaf inte förstörd för honom, för han sov så gott så.

Fick även besök av Helena igår. Hon lånade med sig lite klänningar hem, för att prova inför bröllopet hon ska på imorron. Idag blir det lite lite jobb, i den mån O tillåter. För idag har jag med honom. Så nu känns det som vanligt igen =)

Publicerat den: 2009-02-13 kl 13:45:12 | Kommentera här! 5 st


Kommentarer
Anonym

Åh förstår att det måste vara skönt att komma iväg en stund!..Tror jag behöver det också snart! Men gruvar mig så hemskt!..Iofs har jag inget jobb,gruvar mig för att söka också:)

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Det är Välkommen till jorden med Lotta Ahlin, finns på skivan kärlekssånger till ett barn vol2 :)

2009-02-13 @ 18:08:08
Länk: http://carpeannah.blogg.se/
Sussi

Vad bra att allat gick bra där hemma, då kanske du får komma iväg fler gånger ;)



Blir nog yoga hemma för min del eftersom jag vill få så många timmar i veckan med boxningen som jag kan få.

Johan älskar ju att träna han också så vi försöker kompromissa så gott det går så vi får lika mycke träningstimmar var i veckan...



Kram på dig!

2009-02-14 @ 09:47:58
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Babbidesign - [Design & Foto]

Låter skönt det :)

2009-02-14 @ 19:28:02
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Tanya

haha, tack =) Har typ 14 bullar till att göra semlor av.. vet inte alls vad jag ska göra med alla dom! =) Ska iaf försöka ta med mig några till mamma imorn..

2009-02-14 @ 23:25:12
Länk: http://datsmore.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: