Dags för dop?

O hade fått träffat prästen som jag hade under konfirmationen, i onsdags. Han hade även tagit upp O, och tyckte han kändes tung. Så han sa att vi fick ta och döpa honom snarast, för annars skulle han behöva styrketräna innan, hahah.
Då började jag fundera lite, att det kanske är dags att planera dopet.

Nu kommer vi bara ha ett enkelt dop, med bara närmsta familjen. Inga kusiner/mostrar/fastrar. Men trots denna begränsning så räknar jag ändå på att det kommer komma runt 20 stycken. Och det känns väl så mycket, men jag känner ändå att jag inte vill/kan dra ner ännu mer på det.

Men sen tänkte jag ringa kyrkan, och boka in oss på första bästa tid som passar. Huvudsaken att A är ledig. Sen får den som kan/vill komma av dom övriga.
Kommer inte skicka ut inbjudningskort, utan sånt kommer skötas över telefon.

Vill göra det så lätt som möjligt för mig/oss. Inget lull lull.

Publicerat den: 2009-02-27 kl 10:43:33 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
jessica

haha "lull lull" du e bra rolig du:)

2009-02-27 @ 12:10:16
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: