Två lyckliga dårar

Sätt dig här jag är din 
I vår sfär kan världen aldrig tränga in
Lägg dig ner som så många gånger förr
Stäng fönstret mot gatan
öppna din inre dörr Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se Två lyckliga dårar som tror sig veta hur allt är Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt Lägg dig ner blunda lätt Ge mig mer gör en hungrig mätt Om du hungrar öppna munnen kära du Ta emot vad jag vill ge utan krav utan tabu Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se Två lyckliga dårar som tror sig veta hur allt är Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt Öppna dörren låt det blåsa här inne det ger liv åt din eld håll alltid i minne att Jag är din vind, jag blåser oss dit vi vill så Slut dina ögon så öppnar jag litet till Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se Två lyckliga dårar som tror sig veta hur allt är Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt





Publicerat den: 2009-12-29 kl 20:42:41 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Jenny

Hej vännen, önskar ett gott nytt år i förskott :) Kommer vara full rulle här de närmsta dagarna så kommer nog inte hinna surfa så mycket!



Hoppas det är riktigt bra med er :) Kram Jenny

2009-12-29 @ 22:13:38
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Maria

Hej. jag har tänkt börja gym träna på friskis och svettis nu och förhoppningsvis gå ner en del, så kankse grupp gympa kan vara nåt till hösten eller nästa vår om det finns kvar då. men tack endå =)

2009-12-29 @ 22:21:36
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: