Så jävla kul!

För några månader sedan, när jag kikade in på en av mina favoritbloggar (Johanna) så hittade jag länkar till en blogg > Amandavardet.
Det pratades om videoblogginlägg där hon gjorde narr av unga mammor med barnvagnar och en massa annat.
Där fanns även länk till en otroligt rolig parodi på denna blogg.
Fastnade för den direkt! Fanns flera andra parodier, men ingen slog denna.

Här om dagen fann jag ett statusinlägg från en vän, som påpekade om nyaste ICA-reklamen. Visste först inte vad det handlade om, men efter att ha sett Helena skriva en kommentar om det hela så visste jag precis vad det handlade om.

Råkade få se den där reklamen igår kväll, och efteråt låg jag och skrattade för mig själv fram och tillbaka. Tänkte att nu må denna bruden vara ganska nöjd, när till och med ICA gör reklam för henne på TV. Synd dom inte länkade direkt till bloggen även =)
Tänkte att jag måste juh in och kika hennes blogg för att se om hon hade nån kommentar ang att dom gjort parodi på henne i reklamen. Fann detta:
http://amandavardet.blogg.se/2009/december/nya-ica-reklamen.html

Hahaha! Så jävla skönt egentligen!

Publicerat den: 2009-12-31 kl 00:53:04 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: