Lucia 2009

Varje år vid den här tiden så tänker jag tillbaka på Luciafirandet under gymnasietiden. Det var årets höjdpunkt; att samlas i stora kyrkan nere på stan på morronen, och kika på musikesteterna. Sen traska upp på skolan och fika och bara mysa. DET saknar jag!

Nu är även denna helg i stort sett över. Trodde inte jag skulle få mysbesök i helgen, efs han inte var riktigt kry. Men det slutade med att han kom hit ändå.

Blev en tur på byn igår, och lite fika på jobbet.
Gooood middag på kvällen.

Runt mitt på dan idag for han hem. Förstår han vill hinna få lite gjort hemma också, efs han jobbar på veckorna och spenderar helgerna med mig.
Men jag saknar dig redan..

Förhoppningsvis ses vi igen till helgen.
Martin fyller 10 år på lördag, så antagligen ska man väll dit en sväng då. Skulle även ha försökt med en tur till Sveg till helgen.
Fullt upp alltså.. och inga julkänslor, trots att det bara är lite mer än en vecka till julafton. Måste beror på avsaknandet av massa härlig snö.

Publicerat den: 2009-12-13 kl 13:44:39 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jessica

Vad stor martin har blivit mins när jag var hos dig i höggstadiet då var han bara en liten bebis.

2009-12-14 @ 19:55:22
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: