Helgen spikad

På fredag kväll, när jag slutat jobba, så kommer Mr A till Krokom och hämtar mig. Sen far vi till honom i Hammerdal. Där emellan hoppas jag att jag även hinner äta middag.

Lördag vankas det julfest i Strömsund.

Söndag lär nog bara bli slapp, för att sedan mot kvällen åka hem till Krokom igen.

Återkommer efter helgen, med en uppdatering.

Idag tog jag mig i kragen och hängde med Helena och Sandra på badet och simmade några längder. Sen blev det honungsmelon i bastun =) Supermys!
Kommer absolut följa med fler ggr. Måste bara införskaffa en bättre passande bikini, efs vissa delar av mig blivit såå mkt mindre i samband med viktnedgången på 10-11kg sen i mars.

Visst att det är trevligt att gå ner i vikt. Vad som är mindre trevligt är att bli av med vissa kvinnliga kurvor..

Publicerat den: 2009-12-02 kl 23:32:51 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Angelica

ja det är ju dom som ryker först, tyvärr!

2009-12-03 @ 02:23:26
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Jenny

Man får se det negativa med det positiva! Själv knatar ju vågen sakta men säkert upp igen :(



Men i mars då jäklar ska jag köra igång ordentligt igen :)



Ha en fab helg med mannen nu :D



Kram!

2009-12-05 @ 23:23:04
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Anonym

Det mest irriterande när kläder man äger inte sitter uppe på kroppen är ju att man inte har råd att köpa nya. Det suger. Skulle behöva en helt ny uppsättning byxor eftersom dom flesta har, har 3år eller mer på nacken. Sitter som hösäckar.. Trist och inte så fagert:/



Puss

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: