Börja jobba lite natt?

Imorse ringde dom från Resursen, och erbjöd mig två nattpass. Tackade nej.
Känns som man får lite dåligt samvete, men det är mkt som spelar in just nu.
Måste tex tänka på att det jag jobbar på B&F får jag lön för samma månad, medans det jag jobbar inom kommunen kommer månaden efter. Och när jag jobbar inom kommunen så försvinner det dagar på B&F, ganska logiskt va?
Sen är jag tveksam om jag kommer orka fler än en natt på rad.

Har iaf bestämt mig för att nästa gång dom ringer, och om det passar mig, så ska jag ta på mig att jobba. Iaf nån natt emellanåt.

Fick dessutom ÖP på hallgolvet imorse. Trevligt. Skickade efter en gratismånad i slutet av november, så nu har man morrontidning en månad framöver.
Kikade igenom den lite snabbt, och när jag kom till dödsannonserna (där jag alltid brukar fastna), så fanns det en dödsannons på en mamma och hennes dotter. Dottern blev endast 8 år.
Tycker det är såå hemskt!

Väntar på att sista maskinerna ska bli klara i tvättstugan, så jag kan gå och jobba.

Publicerat den: 2009-12-09 kl 09:48:22 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Anonym

hej Loys!



Förstår om man måste tänka igenom sånt där.. om dom hade ringt mig hade ja nog sagt nej me.. för natt e slitsamt.



Du , fick du messet ang. dop(p)et=)



kram!

emma



Klart du kan ta me dig ett sällskap..de finns fika så de räcker=)



De e släkten som kommer.. moffa, moster å morbröderna med fam, farfar å hans kvinna å sen e d Biggan Agerberg, å en kompis från Strömstad- Sofia heter hon.



Du får känna efter om du vill.. du e inte tvingad. passar de å du vill så kom=)



Gunnel å Roland ska ju dit.. du kanske kan åka me dom isf.



kram!

2009-12-10 @ 08:07:55
Länk: http://ammas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: