Vilken kväll!

Satt hemma och tog nån öl igår kväll, när lilleman somnat.
Pratade lite med Zandra på facebook, och då tyckte hon att jag skulle komma dit en sväng när A kommit hem från jobbet.
Sagt och gjort; han kom hem runt 23-tiden. Då vandrade jag upp till Zandra i regnet. Tog nån öl med henne, medans karlarna satt ute.
Vissa blev lite trötta och somnade. Det slutade med att Zandra insåg att hon inte hade nån sovplats i sitt eget hem. Så vid halv 5 imorse följde hon med hit och delade säng med mig och A =) Tog oss en sista öl innan vi knoppade in.

Är hyfsat jävla sliten idag. Bakis kanske..? Brukar aldrig bli det, men sen brukar jag aldrig dricka så mkt som jag drack igår heller. Känns som man skulle behöva sig en återställare nu för att bli som folk.
Antingen det, eller så håller man sig nykter ikväll och utnämner sig själv till chaufför =) Man får se..

Publicerat den: 2009-08-22 kl 13:21:34 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
jessica

Ja du är så välkomen att komma föbi och kolla:)

2009-08-24 @ 20:54:32
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Mamma Russin

jag börjar som sagt bli lite orolig för hon spy inte hårbollar eller så.. utan det är som hon "suger" i sig maten för hon spyr upp otuggad mat...



trevligt ämne att tala om..;)



kram

2009-08-25 @ 13:57:58
Länk: http://enburkrussin.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: