Ordning på torpet..?

Ja, kanske.
På god väg iaf.

Min städlust försvann delvis när O började fara runt precis överallt. Så fort man började plocka undan för att städa så hann man inte mer än vända ryggen åt så var allt framme igen.

Sen försvann den sista lilla gnutta städlust när det bestämdes att jag skulle flytta. Vad är det för mening att städa när man ändå snart ska flytta?

Idag körde jag ett rejs med dammsugaren överallt. Plockade av påslakan och sånt i sängen. Plockade ur Os leksakslåda och dammsög den.
Har till och med tagit tag i den mer än väl överfulla tvättkorgen. Har 3-4 maskiner kvar innan allt är tvättat, så det var en hel del.

Ska ta och plocka ihop lite mer ikv, så man kan köra ett rejs till med dammsugaren imorron. Kanske till och med hinner/orkar skura golv =)

Publicerat den: 2009-08-02 kl 20:19:18 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Soya ★

Tack för alla fina kommentarer vännen. Det märks att du mår bättre! Kram Kram

2009-08-02 @ 21:59:30
Länk: http://soyasblogg.se
Johanna

Din önskan min lag. ;p

Nu finns videoblogginkategorin sparad, så nästa gång jag cammar ett inlägg hamnar det där. :D

2009-08-03 @ 23:07:40
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: