Järnbrist?

Idag har jag varit tröttare än vanligt. Och det kan inte bara bero på sömnbrist.
Det är DEN tiden på månaden, och jag misstänker att järnbrist kan vara en orsak till denna trötthet, i samband med DEN tiden på månaden.

Ska börja knapra i mig Niferex igen nu, och se om det blir bättre.

Dessutom har den jäkla mensvärken blivit värre sen graviditeten. Nu sätter sig det onda ända bak i ryggen också. Så har det aldrig varit tidigare.
Så Ipren knapras regelbundet just nu också.

Får hoppas det ger med sig inom några dagar.

Publicerat den: 2009-08-17 kl 21:50:58 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Maria

Ja, huvva, blutsaft brukar jag köpa ibland, det funkar bra och smakar gott =) Jobbigt att mensvärken blivit värre, har hört av många att mensen brukar förändras efter graviditeten, men inge kul om dte blir värre =( kram

2009-08-18 @ 09:43:43
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Min mensvärk har också blivit värre sen jag fick barn! Jag hade aldrig det förr och nu har jag haft det i tre dagar =/

2009-08-18 @ 22:02:42
Länk: http://evamys.blogg.se/
Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Det är samma här. Min mensvärk har också blivit värre efter graviditeten. Inge vidare alls. För att inte prata om PMS:en. Maj gaaad, Haha! Den har inte blivit nådig. Kaninskrället fick jag på plats med hjälp av silvertejp och ett snöre. Har photoshoppat bort snöret i efterhand. Ha en härlig dag! Kramelikram

2009-08-20 @ 09:05:04
Länk: http://annlouise-sjostrom.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: