Helvetesmorgon!

Började egentligen igår kväll. Gick till sängs strax efter 22. Låg vaken till runt 23, och kunde verkligen inte somna. Gick upp och slog igång en film. Såg den utan problem. Sen blev det lite TV-tittande, som avslutades med Arkiv X. Dock slog jag igen dom blå vid 02-tiden, och somnade.

Vaknade vid 6-tiden, när A gick upp. Tog hjälp av honom att gå igenom Os leksakslåda, där det hamnade ett dött äckligt kryp inatt som jag slog ihjäl.
Strax efteråt vaknade O. Minns inte sist han vaknade så tidigt. Stod upp i sängen. Helpigg. Så han fick komma upp. Dock var jag tröttare än tröttast.

Gjorde en flaska välling åt honom till strax före 7, då vi gick och la oss. Men han skulle icke sova. Dock låg han ganska lugn brevid mig, som tur var. Jag somnade till och från fram till 8. Samma visa igen fram till 9. Då blev O lite för livlig, så han fick gå ner på golvet. Direkt då så somnade jag till. Och sov ganska gott fram till 11.

Då vaknade jag av ett ryck, och var rädd att han skulle ha skitit och kladdat skit överallt. Men jag kände ingen skitlukt, så det var nog lugnt. Då kommer han in i sovrummet. Och han hade bajs över hela sig; benen, fötterna, magen, armar, händer, ansikte, håret.. Ja, till och med i munnen. Och napparna var full med skit.

Kikar in på hans rum, och då har han rotat i pedalhinken med skitblöjor. Det är skit på golvet. På luckorna till hans garderob. På hallgolvet. På golvet i vårat sovrum.
Herregud. Vart börjar man?

Stoppade lilleman i duschen. Sen städade jag golven så gott det gick. Sen var det dags för gröt; frukost till mig och lunch till O. Men gröten skulle inte ätas inte. Den skulle det kladdas med. Så han kladdade ner hela sig med gröt. Då var det bara att byta. Och vid det laget hade jag tappat matlusten totalt.

Gjorde en flaska välling till O, stoppade honom i vagnen och gick en sväng runt kvarteret i hopp om att han skulle somna. Men det gjorde han inte. Så vi gick in efter en jäkla massa skrik och gnäll. Försökte söva honom i soffan, men han bara skrek och grät. La oss i våran säng, och efter en 30min somnade han äntligen.

Men min plan var att han skulle somna i vagnen så jag kunde dammsuga och torka golv idag igen. Så blev det alltså inte. Dessutom tog hela den här helvetesmorgonen knäcken på mig, så jag har inte ens nån ork att ta tag i städning nu. Suck.

Nu vill jag ha kväll så man kan få koppla av med en öl.

Publicerat den: 2009-08-14 kl 13:56:50 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Stina

Åh,så var de för mig igår kväll..

Hade precis badat Lowis,satte ner henne på golvet för att skölja ur badkaret och hänga upp handduken...efter ca 1 min kommer hon med händerna i vädret,då har hon skitit på golvet i hennes rum,hunnit kladda ner typ 75% av alla hennes böcker och mjukdjur,armarna,benen,golvet,håret och ansiktet...det är så himla mys!!

2009-08-14 @ 19:14:23
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Soya ★

Usha, en styrkekram kommer här!

2009-08-14 @ 22:45:20
Länk: http://soyasblogg.se
Anonym

Huvva vilken morgon

kram

2009-08-15 @ 13:39:33
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: