Flyttat till pappa

Igår gick ett litet flyttlass hem till pappsen.
Visst känns det aningens obekvämt. Tror nog att han åxå tycker det, lite.

Sen är det lite trist å inte ha så mkt å göra på dagarna. Har inte för tillfället ett eget hem att pyssla med. Törs dessutom inte lämna lilleman obevakad, när det finns såå mkt saker å riva i.
Å ute är det mest bara skitväder. Antingen regnar det eller blåser.

Så det blir mest att man sitter framför TVn, medans lilleman pysslar med sitt. Å när han sover så passar man på och kikar lite på datorn.
Har dock varit ut två ggr idag; fram på ICA på morronen och sen "hem" och förbi jobbet en sväng på eftermiddan.

Fick veta idag att på torsdag så far pappa och hans gruntimmer till Stugun för begravning på fredag. Så då blir man själv över natten och iaf ett tag på fredagen. Vet ännu inte hur länge.

Sen så far han på älgjakt på måndag eller tisdag, och antagligen resten av den veckan. Vilket även betyder att inte brorsan kommer hit och bor här. Men ist hoppas jag han kommer hit veckan efter.
Kan dock bli ganska skönt att få pyssla på lite själv. Men sen hoppas jag inte att pappa känner sig tvingad att stanna hemma på kvällarna bara för att vi är här tillfälligt.

Ja, lite jobbigt läge alltså. Men det handlar bara om några veckor till. Sen så, ska nog livet hamna på fötter igen =)

Publicerat den: 2009-08-31 kl 20:44:29 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Maria

Ja, kan tänka mig att det är jobbigt just nu, men det kankse endå är bättre än att bo hemma hos dig, tillvaron lär ju kanske kännas både lugnare och tryggare för både dig och O?

2009-09-01 @ 07:23:32
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Ja jag med haha, hjärtattack typ haha.

2009-09-02 @ 20:24:33
Länk: http://carpeannah.blogg.se/
Ylva

Ja, de är inte roligt att se dig flytta, men jag vill att du och O ska må bra. Kram

2009-09-03 @ 10:30:30
Länk: http://lillylva.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: