Döv på bägge öron.

Imorse när jag hade duschat, och som vanligt stod över toan för att borsta ur rufset, så slog det totalt lock på bägge öronen. Lyckades rätta till problemet lite, men det var långt ifrån bra.

Så jag har gått genom denna dag halvt döv. Visst har det varit skönt att slippa höra vissa saker, som Os gnäll. Men nej, jag vill nog ha full hörsel ändå.

Tog en promenix med Zandra ikv. Och hon hade jäkligt roligt åt min dövhet, hahah.

Sitter nu med revaxör och vadd för att skölja igenom hörselgångarna, så man förhoppningsvis blir som folk igen. Sen får man se om det kanske blir sängen eller njuta lite till av egentid.

Publicerat den: 2009-08-04 kl 22:21:19 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jessica S

haha va jobbigt,NU ve du hur det känns ja har halft döv på ena höger örat året runta hela tiden:P

2009-08-05 @ 10:00:39
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: