Superväder!

Riktigt varmt ute nu för tiden. Hoppas det håller i sig hela helgen som dom lovat.
Blev en långprommis med Zandra och Jenna idag.

Resten av dagen har det varit fullt upp. Har inte haft tid att platta håret förrän nyligt.
Och vilken skillnad det gör, när man slipper nattningen för en kväll. Jag hade helt plötsligt tid, ork och motivation till att dammsuga OCH torka golv. Det var inte igår vill jag lova.

Imorron hoppas jag på en långprommis med Zandra på morronen. Utan barnvagn. Tur att A är hemma hela förmiddan. Skönt att kunna tänka på att bara behöva göra iordning sig själv innan man ska ut. Tänkte även gå till dagiset brevid där mamma bor imorron, så O får premiärgunga.
Sen blir det kanske en promenad MED barnvagn på eftermiddan också.

På kvällen/natten kommer inte A hem som vanligt efter jobbet, för han ska på fest. Och då ska jag faktiskt unna mig nån öl här hemma i min ensamhet. Och som vanligt, kämpa med denna nattning.

Publicerat den: 2009-04-24 kl 23:44:46 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jessica

Bind fast kar jävlen så han lär sig fader ansvar!

2009-04-25 @ 10:44:39
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: