Solen skiner

Ganska typiskt att solen skulle skina just idag. Idag när jag för en gångs skull fick sovmorron.
Vaknade vid 10 och solen sken.

Har fått i mig frukost, A håller på och gör iordning O. Sen ska vi ut och gå. Håller oss nog på hemmaplan idag. Har mätt upp en bra sträcka. Får se om man hinner med mamma ut en sväng sen också.

Sen får vi se hur vädret blir imorron. Är det hyfsat väder så GÅR vi ut på Rödön och hälsar på Maria. Blir "bara" 12km dit, och det är ingen omöjlighet att gå.
Det som kan bli liiite jobbigt är att GÅ tillbaka sen också. Men jag misstänker att hemvägen blir lättsammare med mer nerför. Och i värsta fall får man väll ringa efter skjuts =)

Det blir en utmaning.

Publicerat den: 2009-04-18 kl 11:02:50 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
stina

ja men visst!

så sjukt irriterande. han menade också på att det "ska" vara städat och fixat när han kommer hem. som att det är mitt jobb att vara städerska?! jag är hemma med barnet, det är väl det som är viktigast? ibland har man bara lust att droppa allt och sätta sig i en skog i en vecka och se hur han skulle klarat av allt. karlar!!!

2009-04-18 @ 14:23:19
Länk: http://psychololita.blogg.se/
Angelica

Ja är det magen du vill bort med är det kanske en bra ide att varva alla promenader med situps tror du inte?:) Sjukt jobbigt dock. Härligt att du kommit igång så bra förresten de flesta brukar ge upp efter typ 3ggr, det gäller att göra det till en del av vardagen. Ska bli härligt när det blir lite varmare ute så man slipper ha så mycket kläder på sig. Kram

2009-04-18 @ 15:05:18
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Anonym

Hej. Klart jag möter upp. Och i värsta fall så kan jag skjussa hem er on ni inte orkar gå hem. Hörs imorgon. Ni kan ju ringa eller messa då ni är på väg. kram

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: