Satans förkylning

I förmiddags kände jag att jag var tvungen att komma ut. Tänkte att andningen kanske skulle bli bättre av lite frisk luft. Och visst faan blev det bättre. Men samtidigt; vad lätt jag blev anfådd. Hur som helst var det skönt att röra på sig. 8,8km med Zandra och Jenna.

Sen hem och duscha. Äta. Mysa. Leka. Slutade med att jag och O somnade i soffan. Supermysigt. Höll på att missa Top Model =)

Förkylningen blev sämre fram mot kvällen. Har nu proppat mig full med diverse tabletter och förkylningskurer. Läste dessutom på sjukvårdsrådgivningen, att om man har hosta tillsammans med andningssvårigheter så ska man ringa vårdcentralen direkt. Drar mig dock lite för det. Har aldrig tidigare ringt såna samtal i samband med förkylningar. Förutom då sist jag var förkyld. Också därför jag inte gärna vill ringa nu; faan, kan juh inte komma på undersökning två ggr så tätt inpå varann. Hur ska detta sluta.

Just nu känner jag mig hyfsad. Får se om man kanske ska prova sova i sängen inatt. Och hoppas man lyckas somna före 3-tiden. Så får man se hur det blir med promenader imorron. Egentligen skulle det kännas skönt att med gott samvete få stanna inne en dag. Men samtidigt får jag då dåligt samvete. Speciellt nu när Zandra blivit så hurtig, och börjar pusha på =)

Publicerat den: 2009-04-29 kl 00:06:03 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Babbi - [Design & Foto]

Urk, krya på dig!

2009-04-29 @ 01:00:39
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: