Regn..?

Ser ut som det regnat inatt. Det är blött på marken. Och jag kan svära på att det inte bara töat.

Igår snodde jag ihop en lasagne till middag. Sen så bjöd vi hit pappa, efs han fyllde år. Och jag hade ingen present åt honom. Så en middag och starköl bjöd vi på ist =)

Har ett tag varit lite sugen på att rensa i garderober ocg grejer. Har läst en del andra bloggare som tagit sig an detta. Och igår kväll hade vi en liten gnällis som inte skulle sova. Så då passade jag på att rensa våra garderober. Fick bort en del iaf.

Om en stund är det dags för föräldragrupp. Efter det tänkte jag ta en promenad. Sen blir det ev hem och fortsätta rensa. Skulle ha sorterat bland kläder som hänger på galgar. Så A får sina kläder på ett ställe och jag mina på ett ställe.
Måste gå igenom O:s garderob också.
Sen var jag även lite sugen på att rensa i köksskåpen. Städa ur och sortera bort.
Men jag har lärt mig att jag inte längre kan göra allt sånt på en gång. Man får ta lite i taget.

Nej, ska försöka hinna plocka lite här hemma nu innan Zandra och Jenna kommer och möter upp oss.

Publicerat den: 2009-04-02 kl 09:20:34 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
☆Soya☆

Hoppas ni får kul på föräldragruppen.



Nu är det väl dags att lägga upp det där fina fotot på dig va?

Kram

2009-04-02 @ 10:17:47
Länk: http://soya.blogg.se/
♥ MammaRussin

hallåj..:)

tittar in en snabbis och önskar er en toppen dag!!! kramkram

2009-04-02 @ 11:08:14
Länk: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Jessica

lassange är aldirg fel:) hoppas du har en bra dag

2009-04-02 @ 15:30:18
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: