Förkyld? Jag?

Var trevligt på föräldragruppen idag. Var 4 av 5 där. Nästan rekord tror jag =) Pratade lite om sjuka barn osv.
Efteråt gick vi en sväng med Zandra och AC och deras döttrar. Blev 6,5km.
Sen bar det av hemmåt. Lite lek och mat, innan vi gick ut igen.

Har kommit på att det funkar lika bra att gå två kortare svängar om dan nu när vädret är som det är. Då slipper man oroa sig för om det är plogat eller geggigt. Så nu drar promenaderna igång igen. Kommer gå ca 1,5 mil varje dag om man fortsätter så.
Imorron ska jag även inhandla nya promenadskor. Dom jag har nu är ärvda av mamma, och börjar gå sönder titt som tätt under. Vet inte hur många ggr jag limmat dom.
Och då passar det bra att shoppa nya nu när Sportringen har rea =)

Annars så kände jag nu ikv att jag nog börjar bli förkyld. Halsen är ond.
Huvva. Jag som aldrig brukar bli förkyld.

Känner det är dags att uppdatera privata bloggen snart också. Har lite att skriva av mig känner jag. Men det får bli i mån av tid. Har även blivit sämre på att kommentera hos mina favoritbloggar nu på senare tid igen. Mkt beror på att ofta när jag försöker så går det inte.

Nej nu tror jag att jag ska ta en alvedon och hoppa i säng.

Publicerat den: 2009-04-02 kl 22:28:28 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hoppas det känns bättre idag och att du har sluppit den där förkylningen. :) Kram

2009-04-03 @ 05:59:30
Länk: http://annlouise.blogg.se/
Maria

jag har äntligen införskaffat mig en bra stegräknare, så nu kanske jag kommer i gång lite med promenaderna jag också och så kan jag skriva in dem på motimera =)

Hoppas förkylningen går över.

2009-04-03 @ 08:57:14
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
☆Soya☆

varför går det inte att kommentera?

2009-04-03 @ 12:43:44
Länk: http://soya.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: