Flitig dag

Började med en promenad på förmiddan. Blev totalt 7,8km.
Hann inte mkt mer än hem, packa upp O, ge honom mat och själv äta en halv banan, innan det var dags att ge sig ut igen. Utan barnvagn. Med mamma.

Utforskade lite nya områden. Gick lite fel så vi fick gå tillbaka. Tog oss hem till slut. Och den turen blev strax över milen. Så idag har jag gått totalt 18,6km. Är ganska nöjd =) Det är det mesta jag gått på en dag förut. Men det känns i ben och fötter vill jag lova.

Ska göra oss klara för att gå hem till mamma på middag nu. Herregud. Har inte ätit middag hemma på hela helgen.
Imorron tänkte jag dra med mig mamma ut en sväng till. På nya äventyr. Och vilken skillnad det är att gå nya vägar med nya mål. Promenaderna blir så mkt lättsammare. Är less på dom vanliga turerna nu. Ska ta och fara nån sväng med bilen nån dag, och hitta nya vägar att gå på. Och då är det juh även smart att först kolla läget, så man verkligen tar sig fram med vagnen.

Mitt pepp har kommit tillbaka! =)

Publicerat den: 2009-04-12 kl 17:00:32 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
♥ MammaRussin

herrejisses så du går... :)



stina är en mycket go och själv gående tös när hon är frisk, men nu idag på eftermiddagen så är hon mycket hängig och vill bara bli buren.. så värst skönt kan jag inte tycka att det är inte..:)

hon har redan somna och feber har gått upp trotts alvedon.. :(



kramkram

2009-04-12 @ 18:30:57
Länk: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Jenny

Oj oj oj va duktig du varit :) Skicka gärna över lite energi till mig också! hihi! Ha en fin kväll. Kram Jenny

2009-04-12 @ 19:06:35
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Stina

Vad duktig du är=)...

kram

2009-04-12 @ 21:25:22
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: