En sväng till Dvärsätt

Tog en långpromenad på morronen idag. O vaknade redan strax efter 7, så det passade bra att ge honom gröt och sen göra oss iordning. Var ute ca 2 timmar. Blev 10,9km.

Får se om man ska ge sig ut nå mer idag. Eller om det får räcka. Bara jag kommer upp i mina antal steg per dag så är jag nöjd. Och att jag kommer ut på minst en promenad. Och nu när man hittat lite längre promenadsträckor så kan en sån om dagen också duga gott.

Ska se om man kan ta en ännu längre runda imorron =)

Publicerat den: 2009-04-14 kl 12:27:19 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Linda

Jo så e det ju. bränn mer än vad man stoppar i sig. Men det e vikigt att äta rätt för hälsans skull också. Jag har en sambo som e utbildad kostrådgrivare så han håller lite koll på oss. Då kan man inte fuska för mycket ;.)

2009-04-14 @ 14:32:19
Länk: http://familyspace.blogg.se.
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: