Tjockis

Igår på jobbet så fick jag en fin kommentar: "Faan vad tjock du börjar bli.." Hahah.. Tack för den du! Tur att kommentaren kom från Qvintus, för då gjorde det visst ingenting =)

I övrigt så har man även inatt sovit dåligt. Vaknat flera ggr av olika anledningar. En av ggrna vaknade jag av världens kramp. Har juh lärt mig hur man ska göra när man känner den där smärtan på väg, men jag var visst lite förvirrad då. Så jag sträckte foten åt fel håll. Så där satt man fast. Lyckades iaf med lite hjälp komma ur smärtan innan den blev för svår. Men den höll i sig så pass att jag fortfarande har ont i benet nu.

Sen så är jag liiite liiite orolig för det här med viktökningen. Har sedan starten gått upp mellan 4-6kg. Men just nu står jag stilla på samma vikt varje gång jag väger mig. Får kanske passa på och höra om det imorron när man ska till BM.

Och det här med att jag var orolig för att lilltussen i magen var för lugn förut; det fick jag verkligen äta upp. För nu lever den om värre än vanligt, och mer ofta. Men det är bara mysigt! =) Bättre för mkt än ingenting alls.

Publicerat den: 2008-05-13 kl 09:16:49 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Jenny

Hallå !!!



Det är nog ingen fara ang vikten, jag gick inte upp mer än 12-13 kg med sista. Och du har ju en stund kvar innan det är dags :) Bebisen brukar ju inte svälta i megen heller. Den tar det den behöver, du där emot kanske blir mindre...



Hoppas du får sova bättre snart, finns inget värre än vakna av kramp i bena :( Jag brukade få i båda benen samtidigt, men kunde ju inte röra sig alls då :-S

2008-05-13 @ 18:25:55
Länk: http://jenny-jnsson.blogspot.com
Gabriella

Kolla vad SOYA skrev om just tjockis :P ---> http://abstinence.blogg.se/2008/may/den-blomstertid-nu-kommer.html

2008-05-13 @ 21:08:21
Länk: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: