100-dagars

Igår var det 100 dagar kvar till beräknad förlossning. Faan, det känns juh snart som att det inte alls är länge kvar. Tiden bara springer iväg.

Kliver in i vecka 27 imorron. Då kommer det alltså upp ny info här.
Ser även ut som att naveln är på väg att växa utåt snart, hahaha.. Det är nåt jag längtar efter, även fast det är nåt av det styggaste man kan se.

Försöker verkligen dra ner på snusen. Både för min egen skull, men mest för lillsaken i magen. Har hittills idag bara tagit 3 st, och det tycker jag är helt OK. Jag är nöjd så länge jag lyckas hålla mig på den nivån iaf. För som det känns nu så är det omöjligt att sluta helt, hur mkt jag än skulle vilja. Trist men sant.

Publicerat den: 2008-05-02 kl 19:52:45 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Tanya

Det tycker jag är bra jobbat ändå jag, det med snusen =) Imorn förrästen, blev det lite andra grejer vi skulle iväg på.. så vi blir nog inte hemma, men på söndag tänkte jag vi kunde komma förbi någe.. Skulle va skoj =) Jag hör av mig nått.. så inte du är i stan när vi är i krokom =) haha

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: