Spännande!

Imorron ska vi iväg på vårat andra ultraljud. Har gått och väntat och väntat så länge att jag nästan glömt bort det.
Trodde att alla fick göra 2 "vanliga" ultraljud, men tydligen inte.. (?).
Ska bli såå spännande att se det lilla livet en gång till inne i magen. Ska även bli spännande att höra vad dom säger, om allt ser bra ut osv.

Ska även se om man kan få veta könet =) Men skulle det vara så att det inte blir en sån visning så är det inte hela världen. Har juh klarat mig hittills utan att veta, så skulle nog klara mig dom sista 8 veckorna också.
Är juh inte det som är det viktigaste. Men jag vet någon som är väldigt sugen på att veta könet, så hon kan köpa söta kläder till den lill*. =)

Efter ultraljudet så bär det av mot Krokom igen, och träff med familjegruppen. Ska då iväg på familjecentralen, och få lite info om hur man sköter bäbisen.. tydligen.. (?). Tror absolut det blir spännande, så ska verkligen försöka hinna dit.

Sen blir det studiebesök på förlossningen på tisdag. Och på onsdag blir det vanligt besök hos BM. Så det händer mkt den här veckan.

Publicerat den: 2008-06-08 kl 13:21:37 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Sara

Jag fick veta könet vid första UL'et och sedan verifierades det vid ett senare 4D UL :-)

2008-06-09 @ 09:37:35
Länk: http://aslundkarppinen.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: