Lyckodrömmar

Dom här 3 nätterna utan Lillis så har jag varje natt drömt att han kommit hem. Borde inte det, ganska logiskt sett, betyda att han kommer tillbaka igen..? Jag tycker iaf det.
Nu har han varit borta i 3 dygn.

Idag ska jag hålla mig hemma hela dagen, med dörren öppen.. och fortsätta hoppas att han kommer tillbaka. Ska även sortera en massa barnkläder =)

Sen så kommer Linus, svärmor, och ev Jonas hit om ett tag.. dom ville visst så gärna uppvakta mig. Hahah.. Inte för att jag ser vad som är så speciellt med det men..

Publicerat den: 2008-06-22 kl 11:43:48 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Jenny

Hoppas kisse missen kommer hem snart. Håller tummarna. Stackars liten, ute på villovägar :(



Vad kul med en massa barnkläder. Även om allt kanske inte är det snyggaste så kommer de ju vara perfekt till dagis sen (eftersom det var lite större kläder) :)

2008-06-22 @ 18:34:36
Länk: http://www.jenny-jnsson.blogspot.com
Sandra

Ne du har alldeles rätt, midsommar är egentligen inte så mycket att fira. Bara det att de är lite trist att inte kunna umgås med alla som kalasar =) Jadu det går ie så jättemycket framåt på balkongerna, dom har kommit längre på andra huset så jag väntar bara att dom ska ta och börja bygga här också. Än så länge har dom bara sågat ur taket, så jag tycker det går lite segt =P Hoppas katten kommer tillrätta snart också! har en kompis vars katt var borta i mer än 2 veckor, och då visade det sig att en tant lite längre bort hade börjat tagit hand om han, så det kan gå =) Kram

2008-06-23 @ 11:00:02
Länk: http://sandraalundh.blogg.se/
Jenny

OP-toppen innebär att man tvättar av och ställer iordning alla op-toppar (operations borden, de man som patient ligger på). Man sitter helt själv, så det är en aning tråkigt när det är lugnt :S Men det ska ju göras det med...



hoppas lapparna ger resultat så misse kommer hem igen...



Kram

2008-06-23 @ 22:19:56
Länk: http://www.jenny-jnsson.blogspot.com
Gabriella

Otäckt när man inte vet vad som hänt :/

2008-06-24 @ 03:29:15
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: