Hmm..?

Besöket hos BM gick inte riktigt som jag tänkt.
Började med att jag hade lite väl högt blodtryck jämfört med sist. Drog fram min idé, om att det kunde bero på att man dragit ner så på snusen, och att kroppen reagerar på det med stress. Hon trodde inte att det var alldeles omöjligt att det kunde vara så.

Sen så hade inte SF-måttet ökat något sen sist. Ingenting alltså, på 2 veckor. Men hon trodde att det kunde bero på att lillkillen där inne är fixerad, och att livmodern sjunkit ganska mkt. Och det tror jag också på, för jag tycker att kulan sitter ganska långt ner. Tycker iofs att den gjort det mest hela tiden men.. förutom på morronen, när man kan känna en massa kantiga kroppsdelar alldeles nedanför tuttarna.


Hur som helst så ska jag tillbaka till BM redan nästa onsdag. Mest bara för att kika om blodtrycket hunnit stabiliserat sig något efter att man slutat snusa, och om SF-måttet är annorlunda då.

Är inte orolig för 5 öre. Känns ist bra att få komma på tätare kontroller. Huvudsaken att det låter bra med lillkillen =)

Publicerat den: 2008-06-25 kl 17:50:03 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: