Bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig. Nu SKA jag sluta snusa.
Ska göra dom här sista 7 veckorna av graviditeten till dom bästa, för lillkillen i magen.
Både han och jag ska bli nikotinfria.

Hade lovat mig hela veckan, att när den sista dosan var slut.. så skulle det vara slut för gott.
Den tog slut idag. Sen har jag snyltat en del på A.

Men nu, alldeles nyss, så bestämde jag mig. Från och med imorron; inge mer snus! Och därmed basta.
Jag går in i vecka 33 imorron, så det passar alldeles ypperligt.
Jag har verkligen gett mig faan på att lyckas den här gången. Och just nu känner jag mig stark.

Publicerat den: 2008-06-13 kl 23:29:46 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Gabriella

Lycka till :)

2008-06-15 @ 01:50:33
Länk: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: