Allvaret

Blev en fjärde och sista tur till stan inatt. Men då njöt man verkligen, för det var så svalt och skönt ute. Så då gjorde det inget att man var pisstrött, och helst inte ville ut och köra.
Men när man väl kom hem så var man så sval i kroppen att man la sig UNDER täcket. Utan att lida av det. Det ni!

Annars så har natten varit otroligt jobbig. Känns som man varit uppe stup i kvarten, på toabesök och sedan ut i köket och hinkat några glas vatten.
Fick även så jäkla ont i ena knät. Vet inte om jag väckte A med mitt gnäll, eller om han var vaken. Han trodde det var kramp, och hjälpte mig sträcka ut benet. Och det smärtade så in i helvete!
Efter det bravaden så var det toabesök igen som gällde. Och nu för tiden så spänner det som satan mot revbenen när man ligger ner, och det är i stort sett omöjligt att både vända sig i sängen, OCH ta sig upp. När jag väl kom upp så hade jag en jäkla smärta i vänster sida.

Och som A sa; Det är nu allvaret börjar.

Känner mig mer och mer som en invalid. Börjar bli grymt jobbigt. Men nu är det "bara" 8 veckor kvar som man ska stå ut med detta. Stå ut med att det blir värre och värre för varje dag. Huvva..

Publicerat den: 2008-06-06 kl 11:46:12 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: