Pappurna

När vi kom till stan imorse, så for vi till vetrinären det första vi gjorde.
Hon som hämtade Lillis urna verkade väldigt förstående. Direkt jag tog den lilla kartongen så var det nära att tårarna kom. När vi kom ut till bilen så började jag gråta. Så hemskt att veta att våran lilla Lillis ligger i den lilla söta lådan.
För som momma sagt, så fick man "bara" en pappurna. Men den var helt OK ändå. Hade först trott den skulle se ut som vilken kartong som helst.

Vet inte om askan ligger direkt i kartongen när man öppnar locket. Törs som inte öppna och kika heller. Men det kanske inte ens är meningen man ska göra det..?





Hur som helst så känns det skönt att ha honom hemma igen, även fast det inte är som vanligt. Men nu kommer han alltid att kännas närvarande.

Nu ska jag bara komma mig för att skicka in lite bilder på Lillis, till Postfoto. Hittade en del riktigt söta bilder på honom i mobilen. Och skulle så gärna vilja ha nåt kort på honom brevid "urnan". Saknar honom så mkt!

Publicerat den: 2008-07-18 kl 23:14:50 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Tanya

Askan ligger oftast i en påse som sedan ligger i urnan. Men den där kartongen var jue rätt söt ändå, hade också sett för mig vilken som hellst låda. Det hade jue inte varit så roligt.

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: