Flytt

Natten som var sov jag inte mkt. Gav lillkillen sin första rejäla måltid vid 1-tiden. Sen drygade man runt på internet till 2-halv 3. Bestämde mig då för att försöka sova en stund. Blev att man somnade till och från, med lillkillen brevid mig i sängen. Vid 6-tiden var det tänkt han skulle äta igen. Gick i stort sett problemfritt.
Somnade om efter det, och sov till halv 9. Då fick man i sig en riktig frukost, för att sedan somna om igen fram till lunch. Då var det matdags för lillkillen igen. Gick sådär.

Sen resten av dagen har det varit fullt upp; Lillen har varit på undersökningar. Jag fick äntligen duscha när A kom hit. Sen blev det bestämt att vi skulle få flytta upp på spädbarnsavd. Detta för att personalen där var mer kunnig när det gäller katetrar på småbarn. Men nu är det så att Lillen har inte kateter längre. Han fick en lagom till han skulle röntgas idag, men sen togs den bort direkt.

Men man ska inte klaga, för man bor mkt bättre i det här rummet än på BB. Här finns TV, video, DVD, skötbord på rummet, egen dusch och toalett. =)
Visst, man får bara frukost och kvällsfika här. Resten av måltiderna får man stå för själv, men det gör visst inget. För sjukhusmaten är inte så mkt att hurra för alla dagar.

Publicerat den: 2008-07-21 kl 19:28:25 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Maria

Längtar efter att få se några bilder =)

2008-07-21 @ 20:42:04
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
åsa

Där bodde vi med. Varför har han kad?

2008-07-21 @ 21:17:35
Länk: http://torgersson.blogg.se/
Soya

Låter som ni har det bra :)

Ska bli kul att få se lite bilder sen.

Kram

2008-07-22 @ 11:37:13
Länk: http://soya.blogg.se/
Jenny

Jag fick ett mail om klassträffen, men sen inget om när det skulle vara och så.. det skrev danne typ i förrgår på facebook! Lite besviken, för jag får inte ledigt med så kort varsel heller när det är första stråket-kvällen och allt... =( Men hur mår du/ni?? Antar att du inte ska dit heller för den delen? sköt om er!

2008-07-24 @ 00:38:16
Länk: http://sniskan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: