Fakturaunderlag

Fick papper idag, där det stog specificerat vilken diagnos Lillis hade, och exakt vilka behandlingar han fick hos vetrinären. Och exakta priser för alla injektioner osv.
Var hemskt att läsa, speciellt "avlivning". Jag ser det mer som att han fick somna in. Det låter finare.
Sen så hade dom återberättat allt som hände där borta. Började nästan gråta.
Tydligen så hade han varit i så dåligt skick, att det enda dom kände i honom var njurarna. Han var alltså så pass tom på mat och vätska.

Huvva. Kan inte tänka mig hur han mådde den sista tiden.
Hur han måste ha lidit.
Hoppas han har det bättre nu.


Slutsumman blev iaf ganska kraftig, men det spelar ingen roll. Huvudsaken vi verkligen gjorde allt för honom, in i det sista. Kosta vad det kosta vill, det är mina älsklingar det handlar om.
Trots detta, så kan jag inte sluta tänka på om vi hade kunnat göra ännu mer för honom ändå. Men det får vi aldrig veta.

Publicerat den: 2008-07-01 kl 20:13:37 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: