Bäst före kyckling

Har kommit på anledningen till att ägg har bäst före-datum.Påsk
Direkt när äggen kommer till, och ska packas i ägglådor, så bor det en liten kyckling där inne.
Men den är bara flytande, och väntar på att få växa.

När bäst före-datumet har passerat så börjar dom utvecklas på riktigt, och inom några dagar så har dom blivit riktiga kycklingar och hackat sig ut.
Dom går ut.
Därför ska man inte äta ägg som passerat bäst före-datumet.










Städade undan julen igår. Skönt att bli av med allt sånt, och få återgå till det normala. Är vissa saker som ska inköpas framöver, efs jag gjorde lite ändringar i placeringen av vissa saker igår.

Kikade på skräckfilm igår kväll. A fick en del såna av Nicklas i julklapp. THEY hette den. Ganska äcklig, men bra. Men jag vet inte.. jag tycker det känns som att jag tycker även dom sämsta filmerna är bra, bara jag förstår dom, och att dom är inom den kategorin jag tycker om.



Idag blir det städning, och fixa och dona klart hemma.

Publicerat den: 2008-01-06 kl 11:46:14 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Gabriella

Tack! Du la in rätt länk hoppas jag för då ändras den automatiskt om jag byter utseende på den iom den ligger på min hemsida :)

2008-01-06 @ 12:19:26
Länk: http://babbi.blogg.se
Gabriella

Då ändras den inte automatiskt när jag ändrar den sen!

2008-01-06 @ 15:39:31
Länk: http://babbi.blogg.se
Gabriella

Helt korrekt! Trevlig kväll :)

2008-01-06 @ 18:53:27
Länk: http://babbi.blogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: